2025 წლის 4 ივნისს, თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოში მორიგი სხდომა გაიმართა, რომელსაც საკრებულოს თავმჯდომარე - გიორგი ბარათაშვილი ხელმძღვანელობდა.
დღევანდელ სხდომაზე, დღის წესრიგის შესაბამისად, განიხილეს და მხარი დაუჭირეს საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის თავმჯდომარის - თემურ ქოჩიაშვილისა და ეკონომიკისა და ქონების მართვის საკითხთა კომისიის თავმჯდომარის - ბადრი ბუცხრიკიძის მიერ წარმოდგენილ საკითხებს:
1. ,,თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
2025 წლის ადგილობრივი ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს
2024 წლის 4 დეკემბრის №18 დადგენილებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე (თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
მერის წერილი № 28-28251533, 02.06.2025 წ.);
მომხს.:
თ ქოჩიაშვილი
2.
,,თერჯოლის მუნიციპალიტეტის 2025 წლის ბიუჯეტის შემოსულობებსა და გადასახდელებში ასახვის
შესახებ“ ინფორმაცია (თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის წერილი № 28-28251534, 02.06.2025 წ.).
მომხს.: თ.ქოჩიაშვილი
3. თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
მერისათვის თანხმობის მიცემის შესახებ ( ქ. თერჯოლა, რუსთაველის ქ. №109-ში
მდებარე მერიის შენობაში (ს.კ. 33.09.45.949) არსებული 27.18 კვ.მ. და 13.32 კვ.მ.
არასაცხოვრებელი ფართი მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, ქირავნობის ფორმით, სარგებლობის
უფლებით, პირდაპირი განკარგვის წესით 2(ორი) წლის ვადით გადასცეს მოქ.
მ.ჯ.-ს)თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის
წერილი № 28-282515380, 02.06.2025 წ);
/მომხს.ბ.ბუცხრიკიძე/
4. თერჯოლის მნუნიციპალიტეტის საკუთრებაში არსებული
საპრივატიზებო ობიექტების ნუსხისა და პრივატიზაციის გეგმის დამტკიცების შესახებ“
თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2025 წლის 5 მარტის №გ-29.250643
განკარგულებაში ცვლილების შეტანის შესახებ
(თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის წერილი № 28-282512515381, 02.06.2025
წ.).
მომხს.: ბ. ბუცხრიკიძე
🔷️
აღნიშნულ საკითხებზე საკრებულოს სხდომამდე, საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის,ეკონომიკის და ქონების მართვის საკითხთა კომისიის, ფრაქცია ,,ქართული ოცნება-დემოკრატიული საქართველო“-სა და ბიუროს სხდომებზე იმსჯელეს.
🔷️
საკითხების წარმოდგენის შემდგომ სხდომა კითხვა-პასუხის რეჟიმში გაგრძელდა. დეპუტატების შეკითხვებს კომისიის თავმჯდომარეებმა უპასუხეს.
🔷️ სხდომას თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერი - მანუჩარ რობაქიძე და მერიის შესაბამისი სამსახურების წარმომადგენლები ე