2025 წლის 1 აგვისტოს თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოში რიგგარეშე სხდომა გაიმართა, რომელსაც საკრებულოს თავმჯდომარე - გიორგი ბარათაშვილი ხელმძღვანელობდა.
🔷 სხდომაზე, დღის წესრიგის შესაბამისად, განიხილეს და მხარი დაუჭირეს საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის თავმჯდომარის - თემურ ქოჩიაშვილის და ჯანდაცვისა და სოციალურ საკითხთა კომისიის თავმჯდომარის - შალვა ჭანკვეტაძის მიერ წარმოდგენილ საკითხებს.
თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს
2025 წლის 01 აგვისტოს
რიგგარეშე სხდომის
დღის წესრიგი:
1.
,,თერჯოლის მუნიციპალიტეტის 2025 წლის ადგილობრივი
ბიუჯეტის დამტკიცების შესახებ“ თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს 2024 წლის 4 დეკემბრის
N18 დადგენილებაში ცვლილების შეტანის შესახებ; (თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის N 28-282521168, 30.07.2025 წ)
/მომხს.თ.ქოჩიაშვილი/
2.
,,თერჯოლის მუნიციპალიტეტის 2025 წლის პროგრამული
ბიუჯეტის ორი კვარტლის შესრულების შესახებ ინფორმაცია;(თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის N 28-282521136, 30.07.2025 წ)
/მომხს.თ.ქოჩიაშვილი/
3.
,,თერჯოლის
მუნიციპალიტეტში რეგისტრირებული მძიმე
სოციალურ პირობებში მყოფი ოჯახების ერთჯერადი ფინანსური მხარდაჭერის 2025 წლის პროგრამის დამტკიცების
შესახებ’’ თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
საკრებულოს 2024 წლის 15 იანვრის N
29.29250159 განკარგულებაში ცვლილების
შეტანის თაობაზე;(თერჯოლის
მუნიციპალიტეტის მერის N28-282521122 წერილი,
30.07.2025 წ)
/მომხს.შ.ჭანკვეტაძე/
4.
,,თერჯოლის
მუნიციპალიტეტში რეგისტრირებული სახლდაზიანებული
მოქალაქეების 2025
წლის დახმარების
პროგრამის დამტკიცების შესახებ’’ თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს
2025 წლის 15 იანვრის N 29.292501510 განკარგულებაში
ცვლილების შეტანის თაობაზე ;(თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერის
N28-282521122 წერილი, 30.07.2025 წ)
/მომხს.შ.ჭანკვეტაძე/
🔷️ აღნიშნულ საკითხებზე საკრებულოს სხდომამდე,
საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის, ჯანდაცვისა და სოციალურ საკითხთა კომისიის და
ბიუროს სხდომებზე იმსჯელეს.
🔷️
საკითხების წარმოდგენის შემდგომ სხდომა კითხვა-პასუხის რეჟიმში გაგრძელდა. დეპუტატების
შეკითხვებს კომისიის თავმჯდომარეებმა უპასუხეს.
🔷️
სხდომას თერჯოლის მუნიციპალიტეტის მერი - მანუჩარ რობაქიძე, მერის მოადგილეები -
ზვიად ბაზაძე, მირზა ქოჩიაშვილი და
მერიის შესაბამისი სამსახურების წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.